Csatlakozom
Lépéselőny podcast

Lépéselőny Podcast

Hallgasd meg podcast adásainkat, amelyekből megtudhatod, hogy milyen lépésekre és eszközökre van szükséged ahhoz, hogy sikeresen belevágj az előfizetéses e-kereskedelembe!

Meghallgatom

Legnépszerűbb cikkeink a témában

Többet szeretnél tudni a termékelőfizetéses szolgáltatás kialakításáról és érdekelnek a gyakorlati példák? Ebben a válogatásban olyan írásokkal találkozhatsz, amelyek a termékelőfizetéses modell gyakorlati alkalmazásával foglalkoznak.

 Előfizetéses e-kereskedelem kialakítása a Shoprenterben shoprenter.hu

Előfizetéses e-kereskedelem kialakítása a Shoprenterben

Kulcsár István Róbert, a Shoprenter vezető tanácsadója beszél az előfizetéses e-kereskedelemről és arról miért érdemes elgondolkodnod azon, hogy belevágj a bevezetésébe. A Shoprenter Termék előfizetés alkalmazásával ezt most egyszerűen megteheted, ráadásul az app teljesen díjmentes 2024. szeptember 30-ig a Visa jóvoltából a Vevőből Előfizető Program keretében. A videóból a beállításokon is végigvezet Róbert.

Nincs többé pelenka-para: előfizetést indít a Rossmann kosarertek.hu

Nincs többé pelenka-para: előfizetést indít a Rossmann

Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. Céljuk, hogy a szülők szabadon tervezhetően, stresszmentesen, cipekedés nélkül, mindig a megfelelő mennyiségű pelenkát kapják meg és több idejük jusson önmagukra, a családjukra.

A webshop-matematika igazolja az előfizetéses rendszer előnyeit kosarertek.hu

A webshop-matematika igazolja az előfizetéses rendszer előnyeit

Aki látott Tom és Jerry rajzfilmeket az emlékezhet a kertvárosi jómódban élő amerikaiak életmódjának egyik jellegzetes elemére. Az egy vagy két üveg friss tej a házak bejárati ajtaja elé letéve várta, hogy a lakók mindennapi rutinjuk részeként elfogyasszák reggelijükhöz. Az ismétlődő termékértékesítésnek ez a módszere ma már az online kereskedelem része.

Hihető vagy sem: az előfizetéses e-kereskedelem lehetőségei szinte határtalanok kosarertek.hu

Hihető vagy sem: az előfizetéses e-kereskedelem lehetőségei szinte határtalanok

Nincs szükség matematikus végzettségre az előfizetéses online kereskedelem egyszeregyének megértéhez. A vásárlónak rendszeresen szüksége van valamire, amit a kereskedő szolgáltatásszerűen, automatikusan időközönként kiszállít neki. Az alapokra azonban – akárcsak a matekban – ezen a területen is összetett lehetőségek épülnek.

Wolf Gábor: ha előfizetéses rendszert indítasz, rögtön kiderül, kik a legjobb vevőid kosarertek.hu

Wolf Gábor: ha előfizetéses rendszert indítasz, rögtön kiderül, kik a legjobb vevőid

Hogyan betonozzuk be a kapcsolatunkat a vásárlóinkkal? Erre is megfelelő eszköz lehet az előfizetés! Legalábbis ezt állítja Wolf Gábor, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője és a Marketing Commando vezetője, aki saját vállalkozását, a gotomarketinget is előfizetéses modellben működteti. A marketing szakembert a saját tapasztalatairól kérdeztük.

Magyarország előfizet: így változtatja meg az életünket az előfizetéses e-kereskedelem index.hu

Magyarország előfizet: így változtatja meg az életünket az előfizetéses e-kereskedelem

Az új modell nemcsak a vásárlói élményt gazdagítja, hanem elősegíti a hazai e-kereskedelmi piac dinamikus fejlődését a szaporodó nemzetközi versenytársakkal szemben. Mindezen felül jelentős gazdasági és társadalmi előnyöket is hordoz, amelyek hozzájárulnak a helyi gazdaságok megerősödéséhez és a fenntarthatósághoz.

Berobbanás előtti pillanatban az előfizetéses modell a magyar e-kereskedelemben hellobiznisz.hu

Játszva építi a bizniszét – Ádám Attila és a Reflexshop inspiráló története

Ádám Attila szó szerint nagy játékos, mert az általa alapított játék-nagykereskedelmi cég fejeként egész nap játékokkal foglalkozik. Sokan irigykedve gondolhatnak rá, hogy éjt nappallá téve játszik és ezzel még jól is keres, holott a játék helyett sokkal inkább az adatokra, a vevői kapcsolatokra és a rengeteg munkára összpontosít.

Berobbanás előtti pillanatban az előfizetéses modell a magyar e-kereskedelemben kosarertek.hu

Berobbanás előtti pillanatban az előfizetéses modell a magyar e-kereskedelemben

Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50 százalék felett bővül, míg Magyarországon az alacsony penetráció miatt akár ennél is nagyobb növekedés lehetséges. A trend kiaknázása kritikus fontosságú a hazai e-kereskedelmi szektor versenyképességének növelése szempontjából.

Így is lehet stabil bevételed és növekvő hűséges vásárlói bázisod! shoprenter.hu

Így is lehet stabil bevételed és növekvő hűséges vásárlói bázisod!

Egy olyan világot, ahol a vállalkozásod stabil bevétellel rendelkezik, és hűséges vásárlóid száma folyamatosan növekszik. Ez már nem csak álom! A Shoprenter és a Humanize együttműködésében, a Visa támogatásával új távlatokat nyitunk a magyar e-kereskedelem előtt.

Új szintre emeli a webáruházakat az előfizetéses e-kereskedelem
kosarertek.hu

Új szintre emeli a webáruházakat az előfizetéses e-kereskedelem

A termék előfizetés forgalma dinamikusan nő külföldön és idehaza is. Egyre több kereskedő ismeri fel az előfizetéses modellel járó előnyöket: növekvő bevétel és profit, kiszámítható működés, hűséges visszatérő vásárlók.

Mit ér az előfizetés az e-kereskedelemben? kosarertek.hu

Mit ér az előfizetés az e-kereskedelemben?

A termékelőfizetéses szolgáltatás vásárlói élmény tekintetében többet jelent az ismétlődő tranzakciónál. A modell működését tekintve visszatérő költséget számít fel az vásárlóknak – általában havonta – egy termékhez vagy szolgáltatáshoz való hozzáférésért cserébe. Mélyebb szinten azonban az e-kereskedelmi előfizetés az erős ügyfélkapcsolatokról és a zökkenőmentes ügyfélélményről szól.

Wolf Gábor: Bevezetés az előfizetés marketingjébe videó shoprenter.hu

Wolf Gábor: Bevezetés az előfizetés marketingjébe

A 10 leggyakoribb kérdés és a válasz, ami az előfizetés kapcsán felmerülhet ha belevágnál. A videóban Wolf Gábor a Marketing Commandotól beszél az előfizetésről és annak marketingjéről. Az előadás a Visa által támogatott Vevőből Előfizető Program keretében jöhetett létre.

Előfizetés élelmiszerre hellobiznisz.hu

Előfizetés élelmiszerre – szokatlan konstrukciót indított egy reformtermékeket kínáló webáruház

Részben a fogyasztók spórolása, részben a Natur Reform piacismerete hívta életre az élelmiszerkereskedelemben mindmáig szokatlannak számító előfizetéses konstrukciót, amely fix összegért 20-30 terméket ad a vevőnek, ráadásul alternatívákat és különlegességeket is kínál.

kutyakajas - az elofizeteses ekereskedelem előnyei hellobiznisz.hu

Kutyakajás: Fontosabb a magunkba vetett hit, mint másokkal foglalkozni

A kutyakajás.hu és petguru.hu webshopokat üzemeltető Suller-Táp Kft nyíregyházi cégként, késői belépőként mindössze néhány év alatt vált az online hobbiállateledel-piac harmadik legnagyobb magyar szereplőjévé. Suller Gergő, a cég társtulajdonos-ügyvezetője beszélt nekünk a közösség fontosságáról, az előfizetéses modell előnyeiről, és arról, miért nem érdemes folyton a nagyoktól reszketni.

biozoo sikersztori hellobiznisz.hu

Amikor valaki úgy épít céget, hogy nem a pénz motiválja: Somogyi Róbert és a BioZoo sikersztorija

Vállalkozóként megélt már hullámvölgyeket és csúcspontokat: állt már egy sikeres üzleti tévéműsorban befektetést remélve, de azt is meg kellett tapasztalnia, hogy milyen szembenézni egy rossz döntése következményeivel. Vállalkozása, a Best 4 You Kft. hét év után idén szintet lép: előfizetéses modellt kínálnak hamarosan vásárlóiknak.

Mi az előfizetés kosarertek.hu

Miért érdemes a visszatérő vásárlókra jobban figyelni?

Gondolkodtál már azon, hogy termékek helyett szolgáltatásokat is tudnál értékesíteni? Mit szólnál hozzá, ha minden hónapban, előre tervezhetően, ismételten bevételhez jutnál? Ilyen megoldást nyújthat az előfizetéses modell alkalmazása.

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének kosarertek.hu

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének

Napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az előfizetéses szolgáltatások. Elég csak a különböző streamingszolgáltatókra gondolni, de találkozhatunk olyan megoldásokkal is, amik fizikai termékeket juttatnak el otthonunkba.

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget kosarertek.hu

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget

Az előfizetéses modelleket, különösen ezek termékalapú verzióját itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út kosarertek.hu

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út

Több mint egy évtizede, de itthon elsőként indította el beautybox szolgáltatását Horváth Beáta. A Pixibox által használt formátum külföldön népszerű lett, idehaza viszont továbbra is kevésbé ismert, pedig arra is választ adhat, hogy mitől lesz visszatérő a vevő a szépségiparban.